Pizzanhimoissa

-Panda, mun tekee mieli pizzaa.
-Kunhan se on semmoinen jättiläispizza.
-Häh, millainen?
-Se pizza Bostonissa.
Image may contain: pizza and food-Haha, se oli kyllä oikeasti ihan hervattoman kokoinen. Ja hyvä! Se oli muutenkin hyvä päivä, eiks me käyty pizzalla Samuel Adamsin kierroksen jälkeen?
-Joo, koska sinä ja Pulu saitte maistella liikaa oluita siellä panimolla ja kaipasitte pizzaa.
-Yäk, muistatko sen pizzan Roomassa?
-En vieläkään tajua että suostuit maksamaan 14 euroa kovasta pizzapohjasta jossa oli lusikallinen cremé fraicheä ja sulatettua juustoa.
-Panda hei, me oltiin matkustettu silloin 18 tuntia Tokiosta ja olin syönyt yhden kuivan sämpylän koko päivän aikana eikä missään hotellin lähikulmilla ollut mitään ruokapaikkoja.
-Saithan sä lentokoneessa ruokaa?
-Se Alitalian ruoka ei ole syömäkelpoista, mä en vieläkään ole keksinyt mitä se edes oli. Ole onnellinen että oot pehmolelu eikä sulla ole makuaistia.
-Nojoo, se näytti kyllä aika ällöltä. Mut eiks Italiassa pitäisi olla hyvät pizzat?
-En kyllä usko sitä enää. Ennen sun aikaa kun olin paljon Italian puolella niin tuli jo tutuksi että pizzat oli aina pettymys. Oih, muistatko meidän calzonet Maltalla?
-Se Amigosin vuohenjuustojuttu? Se kyllä tuoksu hyvälle. Mut mä tiedän silti mikä on sun lempparipizza.
-Noh?
-Porvoon pizza. Siitä se aina hehkut kaikille että parempaa ei ole olemassakaan.
Image may contain: food

-Oliko pakko? Vaikka toi onkin ilman ranskalaisia niin arvaa tekeekö nyt mieli just tuota. Ja toi kastike….aaaaaaaah. Toimittaakohan Viking Utrechtiin?

Jätä kommentti